Canım benim bebeğim şu an 7 ay 7 günlük, bende 6 aydan sonra ek gıdaya başladım yavaş yavaş ve kilo alımı gayet iyi. Ben püre olarak her sabah hazırlıyorum, günde toplamda 2 çay bardağı kadar verebileceğimi söyledi doktorum. Kendi hazırladığım şekilde vereyim sana tarifimi
ilk olarak tanıdığım bir kasaptan ilikli kemik aldım güzelce yıkayıp düdüklüye yerleştirdim ve kemiklerin üzerini biraz geçecek kadar su koyup uzunca bir süre kaynattım. Sonrasında buzkabına koyup dondurdum, hergün püremin içine bir küp atıyorum kolay oluyor.
*1 tatlı kaşığı saf zeytinyağı(kabızlığı önlemek için)
*küçük bir soğan(önce soğanı yağda hafif kavuruyorum)
*küçük bir patates(kabız durumu varsa ekleme)
*küçük bir havuç(rendeleyip ekliyorum)
*bir diş küçük sarımsak
*ve önceden hazırlanmış ilikli kemik suyu
bunlar günlük rutinde hep olanlarım. Bunun dışında ek olarak günlük ilave ettiklerim var, gün gün değiştirerek ekliyorum
*küçük bir kapak(küp küp doğruyorum)
*Brokoli(3-4 çiçek yeterli geliyor)
*karnabahar (3-4 çiçek yeterli geliyor)
*ıspanak (10 dal civarında ekliyorum)
en son piştikten sonra blenderdan geçirip afiyetle yiyoruz. Her çocuk farklıdır, 3 gün kuralına uyarak denemenizi tavsiye ederim. Sağlıkla büyüsün bebiş 🥰🤗