mrym66_ düzen değilde 2 aylıkken kendiliğinden gece ve gündüzü ayırt etmeye başlamıştı akşam 10da gece uykusuna geçer sabah 8 e kadar 3 defa falan uyanirdi mamayı içip hemen uyurdu gündüzde 3 defa falan uyurdu ama en az 1 buçuk 2 saat sürerdi uykusu 3 buçuk ayligiz herşey çorba şuan akşam 10 da yatırıyorum sabaha kadar belki 10 defa uyanıyor gündüz desen ona kezâ yarım saat ya uyur ya uyumaz sanırım atak donemindeymisiz belki 4 ay sonuna doğru düzelir 🤷☺️