melisaninannesi serin tutmama ragmen olmuş bgün yine baya kabarmış, mama vermiştim uyudu uyandı öyle mamayı artıl vermicem ac kalrsa ne yaparım bilmiyorum neocate mamayı pek içen bebek duymadım yorumlarda kiloda aldrmıyormuş
Mamayı keseyim peki süt ürünlerini bende tüketmicemmi yoksa bikaçgün beklim gecmezse bende tüketmimmi