Bence önce bizim bi yaşlı teyze ve dedeleri oturtmazım lazım gençler evde yaşlılar dışarda anlam veremiyorum evde oturan yaşlılarda evlerine çagırıyolar bizi yeterince korktuklarını düşünmüyorum şahsen çözümü ne onuda bilmiyorum 🤷♀️Zaten eşimde dışarı çıkıyo çalışmak mecburiyeti ile 🤷♀️