Canım benim bebeğimde de çıkmıştı.Hatta alerjiden çok korktum.doktor sıcaktan olmuş olabilir dedi.bide yenidoğan bu olur dedi.geçmezse alerjiden şüpheleniriz dedi.Banyodan sonra iyice yayılıyordu.mustelanın losyonunu sürdüm hep.Kırkından sonra da kendiliğinden geçti çok şükür. İnşallah sizinde öyle olur.