Kızlar selam.oğlum 10 aylık geçen farkettim evde büyük yapraklı bi çiçek var k.validem bak oğlum çiçek güzel falan diye gösteriyodu oğluma elini attı dokundu sonra bi titredi böyle irrite olmuş gibi ve sü an hep aynı çiçeğe yaklaştığında dokunmak istemiyor dokununca hani.nasil ekşi bisi yiyince titrer bazısı yada bazı şeylere dokununca şeftali tüyüne falan titrer Oyl e yapiyo…bi ara şey görmüştüm bazı bebekler çimene basamıyor ama nedeni neydi unuttum bu durumu yaşayan var mi