3 ay 2 günlük kızım var ve bu zamana kadar 1 er arayla 2 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi. 3 aylık bebek iki kez 10 ar gün antibiyotik kullandı. Böbrek kanallarında da hafif genişleme var ama enfeksiyona bağlı da olabilirmiş. Sizden ricam bu gün bizde dua edin tahlil verdik sonuçlarını bekliyoruz. Tamamen geçmiş olsun Bi daha tekrarlanmasın böbreklerinde problem olmasın. Kendimde diyaliz Hemşiresi yim ve çok korkuyorum böbrekleri zarar görücek diye. Lütfen bizde dua edin 🤲 🙏