Balloglumm MerveC ağda yaptığım için kararma oldu zaten canm ama eldiveni denedim gördüm bunu yaparım geç çıkarsa şimdilik memnun kaldım batik vs çıkmaz ise
rabia22 Hmyradmr_ doğru kolay ama tüyleri kalınlaştırıyor bölgeyi karartıyor gibi sıkıntıları var bebekten sonra cidden en kolayı o olur herhalde 🤷🏻♀️
Kfkf hayatımda iyi ki yapmışım dediğim noktalardan biri iyi ki lazere gitmisimde tertemiz olmusum cocugum olduktan sonra temizlenmenin bile bu kadar zor olacağını bilmiyordum en iyisi lazer gücü olan gitsin derim
nazo58 Balloglumm ben kendim eldivenle alıyorum canım 6 yıldır… hamilelikler hariç .. 2 hamileliğim oldu.. agdadan hiç bir farki yok.. tek farkı agda kadar çabuk bitmiyor.. 🙈
Balloglumm nazo58 yaptım canm tek sevmedigim küçük şeylerin kalması oldu bakalım 🤔 onları da cımbız la aldım 👏☺️
nazo58 Balloglumm ayrıca ağda bazı kişilerde cilde kararma yapıyor ama eldivence ole bi sıkıntı yok sadece biraz acıya dayanıklı olmak gerekiyor ama ağda kullanıyorsanız öncesinde kesin dayanirsiniz
Balloglumm nazo58 dayandım canm ya hiç acımadı hatta dediğim gibi sadece dikiş yerinde zorlandım ama yaptım
nazo58 kisgunesi-0102 ağda da anlık bi acı.. eldivence neredeyse tek tek alındığı için açıyor ilk başlarda ama bi süre sonra uyuşuyor.. gerçekten bi süre temiz ve rahat kalıyorsunuz değer yani…
Selvaelyennn Balloglumm benim annem ve kardeşim hep onla alırlar ve güzel diyorlar. Kardeşim sağlık personeli brşey olsa o yapmazdı
aysqul Balloglumm herşeyi denedim krem varmış uyuşturan onu bile denedim yok anam olmuyor 🤣 canım çok tatlı benim 🧐
Sineoloji Balloglumm ben eldivenle alıyorum ufak tefekkleri de epilatörle temizliyorum. Çıkmaya başladığından beri hep bu şekilde yaptım. Hiç jilet kullanmadım sadece hamileyken göremiyorum diye ağdaya gidiyodum.
Kaderrrrr Msekban bende istiyorum ama vanım acır diye çok korkuyorum kıyamam kendi tüyümü çekmeye yüreğim el vermez valla 😇😂😀