Esrasya benim oğlum da 6 ocak da doğdu❤️❤️🙆🏻♀️
@AselimmmDurum ilk 2 ay bizim de gecemiz gündüzümüz yoktu 1 saat aralıksız uyusa şükür ediyordum, ama şu son 10 gündür falan geceleri sadece 2 defa uyanıyor emiyor yatıyor. Kolik olduğu için gece zaten geç yatıyor 1-2 arası sonra sabah 12 de uyanıyor bu sürede de 3 veya 4 defa uyanıp emiyor uyuyor🤷🏻♀️Bunları yaparken gündüz 5 dakika anca uyuyor ama😂 İnşallah bu gaz sancılarımız da biter de herşey düzene biner..🙏🏻❤️