Acelyannesi of bu ben ben ya nefret ediyorum iş arkadaşlarından diyorum gecen gün goruntulu konusuyoruz kızıma ilk defa ıspanak yediriyorum bebege donuk telefon iş arkadaşı gordu bak dedi kızıma aa ya cok tatlı maşallah yaptı kaldım bi kadın sesi ay varya delirdim hemen kapattım bi dünya yazdım sinir oldum ya dedim melek olsa istemiyorummmmmm kızımı sevdi ne var diyo zaten dedim sosyal medyanda var demi goruyorlar banane. ki sosyal medyasına uyuz oluyorum cok kıskanıyorum ama ben kendimi tutuyorum 🤷🏻♀️🤦♀️ ama benımki tamamen benden kaynaklı cok kilo aldım kapalıda bi bayanım haliyle dısardakileri çok şık alımlı giyiniyorlar bense ne kadar şık olursam olayım olamaz yani o sekilde benım bile dikkatimide cekiyo bazen ya onunda dikkatini cekerse diye kafamda kuruyorum evde de giymem kaynanamlarla yaşıyorum o yüzden kafamda kuruyorum ama telefon falan kurcalamam sevmiyorum buna alışırsam daha beter olucam biliyorum tutuyorum kendimi 1.5 yıldır evliyiz toplam 4 defa baktım ancak. Fazla kıskançlık boguyo cunku eşimde öyleydi ben bunalmısdım yasadıgım için kendimi tutmam kolay oluyo ama sürekli kafamda bişilee dönüyo yalan yok