M3rv3 Merhaba kızlar nisan da 1 yaş aşımiz var . Ama oğlumun yumurta akı alerjisi mevcut . Bu aşı yapılıyor mu bu durum da . Doktorumuza ulaşamıyorum hastaneye gitmek istemiyorum ortalık karışık . Bilgisi olan var mı acaba