Dün post açtımda cvp veren olmadı. Hastaneye mecbur gidemiyoruz. Kızım bi aydır pişik hep geçer diye bekledim ama geçmedi ama aşırı bi pişik değil hafif kızarıyor. Bide kakası iki gündür sesli yapıyor ve ishal gibi hemen taşıyor altını açıyorum hiç bişi yok biraz mukus var sadece ve bezi kirlenmiş kaka yok ya ni antabildim mi bilmiyorumda değişik bişi yani sadece bezinin rengi kirleniyo ve üstü batıyor ama bezde bişi yok neyden acaba