Var mı bizim gibi anneler merak ediyorum kızım 21 aylık 1 ay öncesinde öksürük ateş sıkıntısı ile hastaneye gittik çok şükür bir şey çıkmadı ateşi o gün düştü fakat öksürük geçmedi çok değil gün içerdi belki 3 4 defa öksüyor bazen de hiç öksürmüyor anlamadım valla bu arada yapmadığım şey kalmadı hırıltı da yok balgamlı değil öksürüğü de 🥰🌸 Başına gelen var mı