Arkadaşlar 14 aylık kızım var gece bir kere olsun üstünü örtmez ben örtyorum o açıyo gece buna bi çare bulmam lazm ama ne anne yanı beşiğinde uyuyo genelde bazen de üşüyo gazı oluyo ağlıyo huzursuz oluyo anlıyorum ben çok kalın giydirsem rahat edemez🙄 önerilerinize ihtiyacım var🤗