Aselzeynebinannesi Salihakoca 15 gün kadar oldu bizde başlayalı daha yeni yeni ağzında döndürmeyi becermeye başladı suyu hala içemiyoruz doğru düzgün inşAllah onu da öğrenecek ☺️
Zeyhan Aselzeynebinannesi şanslıysam gece 3-4 sefer kalkarak sabahlıyoruz,bazen saat başı,bazen sabaha kadar ayağımda uyuyor hala bi düzenimiz yok yani🤦🏻♀️
Bahar1425 Aselzeynebinannesi Benim de gündüz hiç uyumuyorum. Geceleri zaten yarım saate bi ayaktayım 15 dakika emzirip geri uyuyorum ama çok gergin oluyorum saat 4 ten sonra. Buna bi cozum bulamadım. Ne yapacağım bilemiyorum
Aselzeynebinannesi Bahar1425 aynı durumdayız canım 3 aydır böyleyim bende gündüz ev işi gece bebek çok zorlanıyorum bide misafirim hiç eksik olmazdı onlara hazırlık güler yüz Allahtan şimdi koronadan gelemiyorlar