Benimkızımm da 27 ekim doğumlu. Hafif hafif oturtuyorum kucağımda. Kendi başına oturtmadım daha. Dönmesi bayadır var benimkinin. ara ara değişik tatlar veriyorum portakal armut havuç. Ek gıda olarak değil ama tat olsun diye. Çünkü kendi çok istiyo iştahlı yaklaşıyor elindeki portakalı zar Zor aldım hatta. Diş dönemi olduğy için gece saat başı uyanıyor ve her uyandığında çığlık atar gibi ağlıyor. Memnuniyetsiz bu aralar huysuz ☹️