Aselzeynebinannesi merhaba. 18ekim 2019 dogumlu oglum :) ek gidaya gecmedik. Desteksiz oturmayi ogrendikden sonra gecicem. Kilo alimi normalse ona kadar ek gidaya gecmemeyi dusunuyorum. Saniyorum 6aydan sonra olucak bu tadimlik baslatirim herhalde. Simdilik donmeye calisiyor ama tam donecekken geri cekiliyor. Ama bir kac kere kendiside bilmeden dondu. Saniyorum bir kac gune doner. Ama simdilik surunerek tur atmaya basladi. O kadar haraketliki kendini atiyor oraya buraya boylece yalniz koyamiyorum bir dakika bile. Ancak oyun halisinda baska turlusu cok riskli. Bolca cigliklar atiyor ve artik mimiklerimizi okumaya basladi. Mimik ve ses tonlarimizdsn anliyor. esimle birazcik sert sohbet etsek aglamaga basliyor. Bu yuzden konusmalarimiza dikkat ediyoruz. :) gidiklanmaya basladi artik. Yuzlerimize dokunuyor ve benim saclarimla oynuyor. Gun icerisinde ona bolca sarki soyluyorum firsat buldukca kitap okuyoruz ve dans ediyoruz. Bolca sohbet ve beraber oyun oynuyoruz. Hava gunesli olsugunda balkona cikariyorum gunes banyosu yapiyoruz :) gaz sorunumuz hall oldu sayir. Baska bir sey aklima gelmiyor 🙄 artik kendini daha guzel ifade ediyor ve rutinlerine cok bagli bir bebegim var ☺️