deletedmom763 Kızlar kahve makinesi önerisi istiyorum şöyle köpüğü bol, kahveyi acı yapmayan… arzum okka araştırdım cok acı yapıyor diye yorumlar okudum … var mı kullanıp memnun olan
Besteee deletedmom763 okka kullanıyorum gayet memnunum acı flnda olmuyor mehmetefendiden başka kahve kullanmıyorum bir iki kere kahveyi değiştirdim beğenmedim makinayla alakalı değil acılık kullanılan kahveyle alakalı
Deletedmom388 deletedmom763 Bekonun kullanıyorum “Keyf” çok memnunum.Çevremdekilerin tavsiyesiyle aldım hepimiz yıllardır sorunsuz kullanıyoruz👍🏻
Kvldn Kahramanne muhteşem birşeyy arçeliğin son modelleri bile eski tip bizim kullandıgımız gri ikilinin yanından geçemiyo
Ankarali Arzum okka minio kullanıyoruz kv, ben, eşimin iş yerinde, kp iş yerinde hepimiz çok memnunuz
ayazasaf deletedmom763 vall sinnoda iş görüyor delonghide 😄 acılık kahve ile alakalıdır bence ben iş odamda sinbo kullanıyorum mis gibi yapıyor. Evde karaca var bi esprisi yok ikiside aynı ama alırsan cezve şeklinde alacaksan kulpları katlananlar var onlarda al hatta kiwi markasının kahve makinesi harika arkadaşımda onu kullanıyor devasa para vermeye gerek yok bence
Deletedmom139 deletedmom763 Arçelik telve tekli siyah olanı kullanıyorum memnunum ama kayınvalidem de Beko’nun vardı onda daha güzel kahve yapılıyordu
Ebruli101 Sevgilimmm bende sipariş ettim aynı makineyi memnun musunuz iptal et diyenler varda tereddüt ettim şu anda