deletedmom719 geçmiş olsun canım geçen gün benimde bebeğim yataktan düştü kaptığım gibi hastaneye götürdüm ilk bebeğim ve tecrübesizim çok şükür bişey çıkmadı doktor gözlerinde kayma,kusma, bacaklarda ve kollarda gevşeme,baş ağrısı, sizi tanımama olursa getirin dedi bence şuan takip et bunlar olmazsa götürme