Aynı sıkıntıyı bizde yaşadık 2aylık aşısını yaptırmadan bir hafta önce başladı ilk doktor kontrolünde hastalık belirtisi yok dedi ama öksürük şurubu verdi 10gün kullandık geçmedi hatta hırıltı artınca tekrar götürdük film çekildi ciğerlere inmemişti ama ilaçları değiştirdi Hastanede iğne yaptılar hava verdiler sonra evde hava vermeye devam ettik ilaç olarak klamer ve peditus şurup kullandık 10günde geçti ama biz 1ay da anca atlattık şuan 3ay 10günlüğüz ama günde bir kere felan arada öksürük oluyor sanırım boğazı kuruduğundan Ama evde buhar makinesi de kullanıyorum.Size de çok geçmiş olsun ama tavsiyem doktor muayene etsin çünkü çok ufaklar atlatması kolay olmuyor çok daha ilerlemeden götürün.