kivirciginannesi [img]https://i.hizliresim.com/V4UjDk.png[/img][/url] Kızlar bu tarz salıncak kullanan var mı malüm evdeyiz çocuk çok sıkılıyor
Deletedmom118 kivirciginannesi bende böyle birşey alıcam ama binadayım nasıl takiliyor acaba 😅 alırsanız benide bilgilendirirmisiniz
deletedmom555 kivirciginannesi bende istiyorum bundan annemlerin evinde Bahce var kocaman orası icin düşünüyorum arkadaşım aldı çok memnun ben evde svava salıncak kullanıyorum
kivirciginannesi salihaagg1 netten mi aldın canım bende alıcam şimdi kaç kiloya kadar taşır acaba bez ya ondan merak ettim
Ygz14 Bende var aynısı böyle nette çok model var ama siz svava alın en iyisi o 50 tl idi çok güzel bir salıncak
salihaagg1 1-anne matkapla deliyorsun canım ama tavana dikkat edin alçı tavan olmaması lazım tavana vurduğun zaman dolu ses çıkması lazım
kivirciginannesi Deletedmom118 canım bende binadayım eski evimde benzeri vardı, babam krişi delmişti burdada öyle düşündüm