Bernauslu canım benim kızımın yüzüyle aynı ben hergun yikandiriyorum kanozol şampuan kullandım çünkü saçının içi hep sulu sulu konak olmuştu oda bı egzemaymis zaten kaslarında kabuk kabuktu bu arada kanozol şampuanı doktor söylemedi ben kendim aldım sen sormadan kullanma benim kızıma o iyi geldi bide mustellanin nemlendirici sini kullanıyorum yüzüne sürekli bide asla yünlü şeyler giydirmeyin yünlü battaniye bile ortmeyin asla çünkü çok azdiriyor yaralarını ben kaç defa gittim geldim yol ettim hastaneyi kremleri hiçbir işe yaramadı sadece doktorun yazdığı şurubu düzenli kullanıyorum kaşıntısı için okadar şuan yok gibi terletme bide