mrvt01 Oğlum 5 ay 10 günlük. Çok öksürüğü ve tıkanıklığı vardı. Virüsten dolayı hastaneye götürmek istemedim ama çokta geç kalmadım götürmeye. Dün sabah getirdim. Bronşit olmuş. Şimdi serum ve havayla tedavi ediyorlar. Ama sanki hiç ilerleme yok. O ağladıkça ben tükeniyorum😔 Ne zaman geçecek bilmiyorum. Bi yandan da virüs baskısı psikolojimi bozdu. Kaç gün yatacağını da söylemiyor doktor. Ne yapacağımı şaşırdım 😢😢
kivirciginannesi mrvt01 normal tedavisi 10 gün sürüyor ama hastane yoğunluğundan 3, 4 gün yatırıp eve ilaç ile yollayabilirler canım bizim öyle olmuştu, geçmiş olsun
Prensesannesiii26 mrvt01 canım tam bilgim yok ama bir haftayı geçik yatırılıyor hastanede diye biliyorum ama şu durumda yatirmazlar sanırım bir kaç gün sonra evde tedaviye devam edilir büyük ölçüde çok geçmiş olsun rabbim yavrunuzu size bağışlasın inşallah
mrvt01 Bu durumu yaşayan anneler bi akıl verin. Sadece antibiyotik serum ve buhar ile geçecek bişey mi bronşit. Ne yapmam lazım. Çok da pimpirikli titiz bi annemin ama sakınan göze çöp batar işte.
Cennet-Kokulum mrvt01 çok geçmiş olsun canım Allah acil şifalar versin inşallah bebeğinizi size bağışlasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
kursatt mrvt01 evet canim buhar cok onemli bronsit icin. cok dikkat edin tekrarlarsa astima cevirir allah korusun
mrvt01 kivirciginannesi Çok teşekkür ederim canım 🙏🏻 İnşallahh bizdede öyle bi durum olur burda daha fazla kalmak istemiyorum 😔 Siz de buhar makinesi almış mıydınız işe yarıyor mu gerçekten
mrvt01 Hiç mi bu durumu yaşayan yok. Bitek benim bebeğim mi bronşit. ?? Kaynana görümce eş vs olsa hemen cevap yazardınız ama dimi!!!
Ygz mrvt01 kız bi dur daha 30 dk olmuş postu açalı😳😂 Biz bronşit gecirdiğimizde daha kücüktük hastanede bi gün kaldık hava verildi belirli aralıklarla ertesi gün kendi doktorumuz eve makine aldırttı gunde 3 kere ventolin ve serum fizyolojik karısımı hava verdik 6 gün sürdü dye hatrlıyorum birde zrytec kullanmıştık ama fazla uzun surmedi hemen toparladı bağısıklıgı icin karadut özü karamürver özü alıp verebilirsiniz doktorunuza danışararak 🙃
Aselaliemirinannesiii mrvt01 benim oglum bi yasında cok agır bronsit geciriyor doktor sadece bi gün yattık hastanede tedavisi hemen etki gösterdi
kivirciginannesi mrvt01 yok canım almadık 1 kere oldu oğlum 6 aylık falandı, ventolin, buhar bazense oksijen verdiler 4 gün yattık sonra taburcu olup evde ilaç kullandık zaten çokk iyi gelmişti ilaçlar hemen toplar 3, 4 güne
mrvt01 Prensesannesiii26 Çok teşekkür ederim canım 🙏🏻 İnşallahh bende burda kalmak istemiyorum çok tedirginim virüsten dolayı.
Emirinannesioo Canım bizde aynı durumu yaşadık virüsten dolayı dört gün yattık antibiyotik hava buhar verdiler şimdi evde ventolu hava ve antibiyotiğe devam ediyoruz biraz daha düzeldik tedavi en iyi 10 gün içinde cevap veriyor
mrvt01 Emirinannesioo Canım muhtemelen bize de aynısını verirler ventolin baya iyi diye duydum. Virüs olmasa bi nebze rahatlıycam ama çok kastım kendimi burda. Bizde en yakın zamanda çıkarız inşallahh
Lila08 mrvt01 benim bebegim 1 gun yatti 7 aylikti, yigenim 8 gun yatti o 2 aylikti. Bizimkiler alerjik bronsit. Hava ve antibiyotik tedavisi yapildi. Simdi iyiler cok sukur ama arada oksurukleri hiriltilari olmuyor degil. Cok gecmis olsun geciyor merak etmeyin
Prensesannesiii26 mrvt01 şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine inşallah tez zamanda iyileşip evinize geçersiniz canım 🤲🤲🤲
mrvt01 Ygz Çok gerginim kusura bakmayın🙈 Bende karamürver ve karadut özünü duydum canım ek gıdaya başlamadım diye vermedim. Haklısın doktora bi sorup versem iyi olur. Ihlamur falan vermiştim ama öksürüğe bi faydası olmadı
Merve20 mrvt01 biz bronşiolitten yattık iki gün sonra eve geldiğimizde de devam ediyordu öksürük hırıltı bactirm kullandık bir süre sonra geçti