Merhaba arkadaşlar 10 aylık ikizlerim var biri erkek biri kız 7 aya kadar kendim baktım 7 ayda Yardımcı aldık yatılı olmadığı icin malum virüs salgından dolayı işine ara vermek zorunda kaldım bugün üçüncü günüm ve çok yorgun hissediyorum, meğer ablamız elim kolum olmuş 😅 ikizlerine kendileri bakan anneler özellikle ek gıdaya geçenler günlük rutininiz nasıl geçiyor acaba menü uyku alışkanlığı yardımcı olurmusunuz