Meliselis Merhaba arkadaşlar kızım mamayla besleniyor 4 ayını doldurmak üzere bebelac gold un sütlü pirinçli meyveli Diye kaşık maması var ondan vermek istiyorum veren kullanan var mı? Hem kaşık maması hem de biberon da verilebilşyormuş .
Diana2306 Meliselis kızımda 4 ay 21 günlük daha başlamadım ilk olarak yoğurt veriliyor diye biliyorum o mamalardan önce ve sen kendin yapsan evde daha sağlıklı olur diye düşünüyorum mama vereceksende
Defnedilan34 Meliselis 4 aylık başladık biz ilk 3 gün yoğurt sonraki üç sebze püresi hemen kaşık maması ile başlama ağır gelir ilk önce alıştır sonra kaşık mamasına geç
Diana2306 Meliselis bünyesi için yavaş yavaş alışacak direk öyle katıdan başlarsan sıkıntı olur birde karışık o mamalar herşeyin tek tek tadını bilmesi lazım