Aptamil kullandık sonra bebelac en son aptamil comformil kullanıyorduk iyi geldi onu kullandık ama bir haftadır mama saatinde bir saat önceden başlıyoruz istemiyor zar zor merasimle içiriyoruz 🥺 Önümüzde ki ay doktor ek gıdaya geçebilir dedi kilosu da iyi ama bir haftadır bu şekilde huy değiştirmesi baya moralimi bozdu napsam bilemiyorum.
Acaba yoğurt mu mayalasam az az tattirsammı değişik tatlar mı istiyor .
buğday nişastadından mı mama gibi yapsam ( anne önerisi )
Ne yapsam ne etsem bende bilemedim yardım edin