Kızlar yurt dışında katarda yaşıyorum.Burda da durumlar karışık eczaneler dışında heryer kapalı evden çıkmıyoruz.Bu hafta kızımın 4.ay aşısı var.Bir yanım git diyor çünkü aşılarda bana göre baya önemli bakterilere karşı vücuda direnç kazandırıyor.Erteletsem aşıyı ya sonra durumlar daha da kötüleşirse sayı binleri bulursa başka ülkeler gibi olursa (Allah korusun) o zaman hiç gidemem.O yüzden gitmek ıstiyorum.Bi yanımda asla gitme uzak dur diyor.Napıcam ben😱