Eymen-0103 Kızlar bebeğim 1ay 8 günlük 2 3 gündür kakasini yapma sıklığı azaldı. Sadece sütle besliyorum. Neden kakasini yapmıyor acaba
Sarisin Eymen-0103 Sadece anne sütü ile beslenen bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamasını normal karşılar doktorlar. Endişe etmeyin benim bebeğim de yeni yeni doğduğu zamanlarda 7 gün yapmamıştı 😊
[silindi] Eymen-0103 benim bebeğim de 1 ay 8 günlük. Günde bir ya da iki günde bir falan yapıyor ama yine de sancı çekiyor kendini sıkıyor hep. Sorduğumda hemşire bir hafta 10 güne kadar normal demişti
Deletedmom819 Eymen-0103 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadr normal karşılanıyor. Benim oğlumda da olmuştu. Fitil vs kullanmayın. Yapacaktır🙃
Eymen-0103 Poposuna biraz zeytinyağ sürdük. Ewet kızlar günde 1 bazen 2 güne bir yapıyo. Demek normalmiş. Teşekkür ederim deneyimlerinizi paylaştığınız için 🤗