1yasına gırdı hala 2satte bır süt içmek ıstıyor , devam sütü kullanıyorum hazırlaması cok zor gelıyor uykudan kalkıp ve parca parca uyudugum ıcın cok yorgun ve bıtkın oluyorum, Sütü vermesem asla uyumuyor , Allah askına benım gıbı olupta çözümünü bulan var mı?