Kuboos_ Kızlar bebeğimin saçında 2 noktada açıklık var normal de saçı var yoğun ama o bölgede az var açıklık var nedir sizce
[silindi] Kuboos_ belki oranin ustune yatiyodur oyle bi yerde mi mesela benim kizimin arkasi hep döküldü
Masalimmm Kuboos_ benim kiziminda oyle.. arkasinda bi boslugu var yavas yavas cikiyo. yatmakla alakali
HanifeAskr Kuboos_ normal canım o oluyo o dönemde. Ama içinde şüphe kalmasın istiyosan doktoruna danış istersen