Merhaba. Göğüs yaraları için fito krem önerebilirim. Ben garmastan pomad ve fito krem kullandım hiç yara olmadı. Fito krem sürünce emzirmeden önce suyla yikaman gerekiyor. Garmastan pomad yikamana gerek yok.
Benim de bebeğim 18 günlük. Sütüm ilk zamanlar çok azdı. Yemedigim icmedigim kalmadı. Şuan ısırgan otu kaynatıp suyunu ıciyorum ve biraz farketti . Göğüslerimdeki süt bazen boşalıyor gibi oluyor günün belli zamanlarında. Elimden geldiğince 1 saatte 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Bebeğin yanında iseniz sürekli emzirin sağmayın.