Gece memleketimize geldik yolda ve ilk geldiğimizde bebeğim iyiydi gece uyutayım dedim kucağımda sallıyorum gözleri kapalı uyuyo yerine bırakıyorum kıyaöet koparıyor uyumuyo gecenin 3 ünde arabayla gezdirdik sussun diye ilk defa böyle oluyo ne yapacağımı şaşırdım ilk başta uyku saati geçti diye oldu dedim e kucağımda uyuyo bırakınca kıyamet .gazı var karnı ağrıyo dedim kucağımda niye uyuyo ilaç verdim çok çaresizim doktora da götüremem 😔😔😔