Ayaz0608 Meyve filesi kullanan var mı ya da silikon olan mi yoksa file olan mi güzel kaçıncı ayda başladınız
Sulegorkem Ayaz0608 silikon olandan kullanıyorum ben 4 ayda başladık ben silikon olanı daha sağlıklı bulduğum için aldım ( ilerleyen dönemde dişi çıkınca fileyi koparma ihtimali olduğu için )
Gizemayvazz Ayaz0608 silikondan almayi dusunuyorum fileyi zamanla kopup yutan bebekler olmuş bu yüzden onu almamaya karar verdim .
Ayaz0608 HandeErdeman kaç aylıkken başladınız 4. Ay bitiyor bizim de biraz biras tadım yaptırıyorum mama içen bebekler de erken başlanıyor cünkü aceba ona da başlasam mi bilemedim
Ayaz0608 Sulegorkem silikon olandan bende alıp deneyim bakalım nasıl olacak bi de kış mevsimindeyiz elma harici hangi meyveyi verebilirim
Sultiss Ayaz0608 Ozge_5555 ben 24 aya kadar diye planladım hep ama uykular gitti hep geceleri özellikle bitirdi beni her saat başı uyanarak.. Yemek de yiyor diye cesaretlendim
Feri Ayaz0608 çok gerekli değil bence ben file kullandım ama elini güzel kullanması gerek ağzında tutamadı aparatı ben tuttum hep zaten elini kullanmaya başlayınca meyveyi eline verdim öyle emdi ben çok gerekli bulmadım yani kullanış açısından.
Ayaz0608 Feri anladım bana biraz Mantikli geldi o yüzden almak istiyorum ama ikisinin de avantajı ve dezavantajı var karar veremedim