Ra24 Kızlar 2 aylık bebeğim var 2?gündür çok öksürüyor malum şuan hastaneyede götürmek istemiyorum başına böyle bişey gelen var mi neler yaptınız acaba
Deletedmom413 Ra24 Ihlamur ictim ve bebegimede icirdim Gogsunu zeytinyaglayp sicak tuttum Pekmez verdim bol su verdim Bunlari kendimde uyguladm
Havva00 Ra24 kesinlikle doktora gitmelisin bebeklerde öksürük iyi değilmiş. Bizdede oldu gittik srv virüs ü çıktı 10 gün yoğun bakımda yattı.
Deletedmom413 Ra24 Dogdugundan beri hergn 1 cay kasigi pekmez veriyorum canim tabi sen bilirsin Ihlamurda hasta oldugunda oksurdugunde yaptim 2 gune gecti balgamli oksuruktu hemde Zaten en fazla 25 cc iciyor icerse
Ervaeslm Prospan öksürük şurubu alabilirsin sigorta karşılamıyor bitkisel bi ilaç eczanede satılıyor 42 tl günde üç defa birer çay kasıgı ver bnm kızımda iki ay 15 günlük şuan iki aylıkken hastalandı bu ilac ve antibiyotik kullandım anca geçti
Deletedmom310 Havva00 nasıl.oksuruyordu çok mu canm benim bebegimde.arada.oksuruyor ondan sordum.korkmali miyim.diye
Havva00 Deletedmom310 ilk gittiğimizde 1 yada 2 defa öksürmüştü. Ben tükürüğünü tutamıyor diye gitmiştim meğersem çiğerleri dolmuş virüs den dolayı ondan yutamamış sonrasında öksürüğü arttı. Takip et derim sırtını elinle dinle hırıltı falan varmı. Ona göre gidersin