Tortilla_ evet günde 60 damla kullanacaksınız ama siz üzülmeye kafaya takmaya takmaya devam ettiğiniz sürece sütünüz gelmez. öncelikle kendinizi rahatlatmaya bakın ve lütfen çevreye kulağınızı kapatın. Ben normal doğum yaptım, sütüm 3 4 gün sonra damla damla gelmeye başlamıştı, kayınvalidemin herkesin yanında sütü yok gelinin demesinin sonucu olarak da 2. Ayda sütüm tamamen kesildi. Siz benim düştüğüm duruma düşmeyin, bol bol emzirin, inanın sütünüz bebeginize yetecek.