Aygul1996 Anneler bugun 20 gün oldu sezeryan olalı. Dikişlerim değil ama göbek deliğimin alt tarafı acıyor. Dokununca bile başına gelen var mı?
deletedmom01 Aygul1996 İç dikişlerin acıyordur büyük ihtimalle canım normal onlar daha geç iyileşir hatta uyuşuk bile olabilir bunlar normal
NaimeYilmaz Aygul1996 çekicez bi süre... Teyzem amelıyat olalı 15 yıl olmus hala usutunce sızlarmıs birde adet olacagı zaman . Benimde 10.gunum azıcık ayakta kalıyım belım dıkıslerım cok sızlıyor
metehandeniz Rabiayamur aynen ya çatlaklarım fena halde ağrıyor 😑😑😑 17 gün oldu benim de sizin ne zaman geçti ağrısı
MucizemGeldi [bilinmeyen] benimde öyle kesinlikle üsutunce ve cok yorulup yuruyunce agri oluyor 1 ay olcak dogum yapali
Sevalmerdoglu Aygul1996 aynen benimde öyle 6 aylık kızım ama hala öyle emzirirken bazen ayaklarıyla vuruyo baya hissediliyor 😒
Rabiayamur metehandeniz suan 41 günlügüm agrım yok ama catlaklarım sızlıyo. Bide suda fazla kalınca ameliyat yerim sızlıyo
sukran00 metehandeniz papatyakokulum_ şimdilik bardakla vs içmeye başladık asıl sorunumuz biberonmuş biberonu istemiyor
Melisinannesi Aygul1996 bir süre öyle oluyor ama sonra geçiyor merak etmeyin. Dikişlerinizde akıntı kötü koku olup olmamasına dikkat edin. Geçmiş olsun
HilalAnl Mormal canım benımde öyleydi sonucta o bölge hasara ugruyor zamanla kaybolur benımkide geçti artık iki ay oldu dogum yapalı