Bizde 6 buçuk aylık olduk 1 ay önce alttan 2 tane dişimiz cıktı ağız akıntısı zaten hep vardı 2 gündür de ateşimiz oluyor 😔 sürekli ağlamaklı biraz düşünce rahatlıyor yükselince çok agliyor burnunda akiyor ara ara acaba soğuk algınlığımi dişten mi bilemedim böyle devam ederse mecbur hastaneye gidicek gibiyiz Rabbim şifalarını versin yavrularınızın 🙏❤