Arkadaşlar ertelemeyin. Inşallah sorunu yoktur ama varsa ne kadar erken mudahale o kadar kolay iyileşme. İyilesme dediğim aylar sürüyor bacakları olabildiğince ayrı tutmak ve bebeğin huzursuzluğu üzerine yaz geliyor terleyecek sıkılacak. Virüs çok tehlikeli evet ama bu da önemli bana kalırsa. Düzelmezse alçı pesinde ameliyatlar. Bu süreçler yaşanmasın diye önleminizi alıp ultrason çektirin