Bebeğim 3 aylık emziriyorum. Boğazımda çok şiddetli ağrı var grip olmak üzereyim. Emzirirken soğuk algınlığı ilaçları içilebilir mi intertte nurofen falan yazıyorda emin olamadım. Bitkisel pastil aldm ama etki etmiyor. Hastaneyede gitmek istemiyorum. Doğal önerisi olan veya ilaç ne kullanılır bilen var mı? 😔😔