Yakar bi yazi okumustum kisaca anlatayim ,Erkek eve gelir çocukların bahcede camur icinde olduklarini evin icinin daginik ve heryerin birbirine girmis olduğunu mutfakta yerlerde kirik bardakların ve yemek artıklarının oldugunu gorur ve korkar karisina bisey oldugunu dusunur iceri girer ve karisini kanepede uzanip kitap okurken bulur bu eve ne oldu diye sorar kadın ise her gün eve geldiginde ne yapuyorsun ki butun gun bukadar yoruluyosun diyosun ya iste bu sefer hergun yaptiklarimi yapmadım der anlamaz bu erkek milleti halbuki kadın 24 saat mesaidedir ama nafile