Ertugrul19 bence biz sürekli bebeklerle beraber olduğumuz için zor geliyor. Ama erkekler akşamdan akşama görüyorlar. Bende eşime bakınca benden daha iyi bakıyor nasıl oluyor ya diyorum bazen. Kendimi kötü hissediyorum. Lohusalık berbatmış kimse bana bu dönemden bahsetmemişti. Ne zaman atlatıcam bilmiyorum. En güzel zamanların tadını çıkaramıyoruz