3 aylık bebeğim 1 haftadır bi tuhaf . Ne gece uyuyo ne gündüz uyuyo . Aşırı derecede hıysuz . Bi uyku düzeni vardı önceden oda gitti . Ne zaman düzelir bu durum fikri olan var mı . Atak döneminde onu anladım ama hepmi böyle gidicek. Ne zaman normale döner yada döner mi . O kadar bunaldım ki artık sürekli ağlıyo .uyumuyo 😔 ve bu ayda ne yapmam gerek önerisi olan var mı ???