İyi akşamlar benimde doğumun sezeryanla gercekleşti aynı durumla bende karşılaşmiştim fakat çok agrısı vardı. Cok geçmeden doktora gittim doktor cok ayakta kaldıgımı söylemişti antibiyotik ilaç kullanmıştım sonrasında toparladı. Şu durumda nasıl isterseniz bilmem ama doktorunuzla bi görüşün isterseniz cok geçmiş olsun.