DuyguYldz Newmom bizde de aynı durum var 38 günlük olduk sarılığımiz 10 da. Doktor süt darlığı dedi ve 2. 3. Ayında geçer kendi kendine dedi bekliyoruz bakalim
Melekla Newmom kızım 70 günlük suratında az birşey var. Ama bu sarılık anne sütünden geçiyormuş. Üçüncü aydan sonra düzeliyormuş genelde. Çok fazla olmadığı için test yapmadı doktorumuz. Çünkü gelişimi kilo alımı iyi