Bizim bugün 9 gün oldu hala kaka yok 🙄 bundan önce de 8. Günde ben müdahale ettim totosunu uyararak kaka yaptırdım bir kez. Baya çok yapmıştı ama tek sefer. Onun üzerine bu yine 9.gün. 1 gün daha bekliycem 10 gün dedikleri için. Ama huzursuzluk yok gibi ıkınma VS yok. Bol bol gaz çıkarıyor ve acayip kokuyor 😞 Dr huzursuz olursa fitil kullan dedi. Tekrar uyarmak da istemiyrıum dışarıdan. Var mı böyle olup 10.günde kaka yapan bebe?