Kizlar merhba 4 aylik oglum var ileri derecede reflumuz vardi dogdugundan beri bogulmalar yasadik cok ve hiriltili solunum balgam yapti. Gaviscon kullandik tek basina ise yaramadi simdi doktorum motilium verdi gaviscon ile birlikte kullan dedi ancak bu ilacla ilgili cok olumsuz yorumlar okudum. Kullanan varmi hic? 3 defa verdim kilosu kadar bidaha vermeyede korktum acikcasi 😢