Bebeğim 10 aylık günde 3 kere 90 cc zorla ağlaya ağlaya içiyor ve çok zayıf doktor mamayı içmesi lazım diyor çünkü sütüm yok ek gıdayı yiyor ama mamaya gelince yok kitliyor ağzını. 3 çeşit mama denedim hepsinde aynı siz nasıl sevdirdiniz? Bu arada kaşık biberon aldım onu kullanıyorum biberonda tutmuyor 2 ay uğraştım ama tutmadı