DenizAlpinAnnesi Oglumun 30.3. asisi var bugün aradilar iptal ettiler corona yüzünden daha 5.5. ine verdiler randevuyu 4. ay asisi ve rota olcakti 1 ay gecikse bisi olur mu ?
Huzurum12 DenizAlpinAnnesi birsey olmaz.asinin suresi var canim.benim.oglumun aşısı 7 sindeydi memlekete gitmistim orada yaptir dedi hemsiremiz memlketteki annemlerin kayitli olduğu saglik ocagina gittik sistemden bakıyorlar ve ayin 5 ine kadar suresi var giderseniz orada yaptirin yoksa yapariz dedi bende eve geld 26sinda yaptirdim asisini
[silindi] DenizAlpinAnnesi rotarix 2. Dozu 24 haftalık olmadan önce verilmelidir onun dışında diğerleri bir sorun olmaz.aşı takviminizi hemşireniz düzenler.
Huzurum12 DenizAlpinAnnesi daha da içinizi rahatlatmak isterseniz bir hemsirenizi arayin sistemden bakiyorlar suresi gözüküyor 🙂
DenizAlpinAnnesi Huzurum12 ya tam soracagim suratima kapadi sonrada telefonlarimi acmadilar ondan burada sormak istedim
Huzurum12 DenizAlpinAnnesi anladim canim sorun olmuyor benim.bildigim bana soyledikleri kadar hemşirelerin
Sedefff DenizAlpinAnnesi rota aşısı en geç 24 haftalık olana kadar yapılması gerek ama 2 doz olacağı için aralarında 4 hafta yani 1 ay olması gerekiyor