Zeydbus Gokceee bizim ki 2,5 aylık ama bizde uykuyla savaşıyoruz yarım saat uyursa şükrediyorum artık 🤦♀️
Gokceee Benim ki çok uyuyor yaa hiç uhraşöadan kndii kendine uyuyrr tabiinuyusada beslenmesi için uandrıormm ben ama .