Kizim daha oncede hasta olmustu damar yolunu bulmakta sıkıntı cekmisti..simdi hastaneye gotursem hemen ağlıyor..biz ilcede yasiyoruz 1 tane cocuk doktoru var Allahrazi olsun ilgileniyor ama en basit grip olmasına bile bizi baska hastaneye gönderiyor..neden kizim cok huysuzmus ben bu virüsun oldugu zamanda nasil götüreyim baska hastaneye…cildiracagim artik